2010. június 14., hétfő

Már egy hete csak a blogra gondolok

Hihetetlen milyen gyorsan el tud telni egy hét. A kullancsos sztori óta nem is írtam ...
A múlt hét eléggé eseménydúsra sikerült. Csütörtökön Jucus barátnőmnél volt "eresz el a hajam" buli. Mindenki vitt, amit tudott és nagyon vidámra sikerült a rekkenő meleg ellenére. Szerencsésen elértem az utolsó HÉV-et így még az éjszakázást kihagyva értem haza.
Péntekre beterveztük, hogy ellátogatunk a csodás XV. kerületbe, hogy szemre vételezzük az idei Újpalotai napokat, melyen már évek óta rendszerint részt veszünk. Azonban idén Anthy nagy ötlettel állt elő, hogy aludjunk is ott. Gyorsan összekaptuk a cuccunkat és már indultunk is. Anyu vigyázott a gyerekre, és mi lementünk, hogy belevessük magunkat a dínomdánomba. Sajna maga a rendezvény szerényebbre sikerült, mint az eddigi években, és a 600 Ft-os dodgem-et rablásnak érzem. Viszont hallgattunk Somló Tamás koncertet, ami nagyon jó volt, és utána még sétálgattunk a környéken. Kellemes volt az idő, és szuper volt kicsit ketten lenni, úgy mint a régi időkben.
Gyerkőc szerencsére végigaludta az éjszakát, bár hajnal 5-kor ébresztőt fújt, de apja meggyőzte róla, hogy aludni kéne még, és láss csodát a varázslat működött és még alhattunk 9-ig, ami tényleg ránk fért. Az egész napot odaát töltöttük, csak este jöttünk haza, jól kifáradva. De meg kellett állapítanom, hogy mindenütt jó de a legjobb tényleg itthon.
Nagyon örültem a spontán ötletnek és jó volt itthonról kicsit kimozdulni, ez a nap olyan volt, mintha egy hétvégére elmentünk volna :)
A vasárnapot azzal a minden kosszal beborító tevékenységgel töltöttem, hogy kipakoltam mindent, ami kidobásra vár, mivelhogy kedden lomtalanítás lesz. Anthy egész nap babázott, voltak C-ban és délután homokozni a máltai játszótéren. Mikor hazajöttek mindketten mentek is a kádba rögtön, a víz átláthatatlanná vált utánuk :D
Mindent összegezve remek hétvége volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése