2010. június 7., hétfő

Kullancs

Nos, ami mai napot illet, az még tegnap kezdődött. Este már éreztem, hogy valami nincs rendben... Hasfájás, hányinger stb. Egész éjjel szemlélődtem és agonzáltam mellesleg. Reggel mondtam is Anthynak, hogy ma maradjon itthon, hát nem okoztam vele osztatlan sikert. De nagyon nagyon rendes volt, vigyázott ma a picurra. Délután volt szerencsém megismerkedni az új háziorvossal, aki nagyon szimpi, és elég alaposnak is tűnik. Egy ilyen gyomorrontásból nem is csinálnék ilyen nagy patáliát, ha május 15-én nem lett volna alkalmam kullancselvtárssal találkozni. De ő is ott volt és én is, és hát miért ne mászott volna belém a kis szemét.
Anthy már kiokosodott agyvelőgyulladásból, én nem merek ennek sem utánaolvasni, mert tuti minden tünetet rögtön produkálni is fogok.
Úgyhogy végre itt a nyár, és az árvíz, ennek örömére én meg itthon fetrengtem. Remélem holnapra elmúlik az egész és babázhatok megint. A játszótéren ma olyan jó kis színe lett, el is fáradt a lelkem hamar. Holnap biztos jó korán lesz ébresztő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése