2010. június 26., szombat

Azért vannak a jóbarátok!

Tegnap két dologra tanítottam meg a fiam: 1. verebet etetni 2. port törölgetni
A reggeli rutint követően lementünk némi reggelit beszerezni a Csobánka téri pékségbe. Mivel egész jó idő volt, letelepedtünk a spar előtti padok egyikére. A kis verebek egész a babakocsi elejéig, szó szerint Beni lábához repültek. Nem tudtam ellenállni nekik és szórtam oda egy kis morzsát. Gyermekem ezt látva követte a példámat. Nagyon aranyos volt!!!
Majd hazaérve nekiláttunk takarítani, hogy holnap méltóan fogadhassuk barátaimat. Szerencsére a portörlésben is kaptam gyors és fáradhatatlan segítséget. Az igaz, hogy nem csak a szekrény de Anya is le lett törölgetve, de hát fő a tisztaság.
Az ebéd a fincsi bableves volt, amit Apa főzött, és rizsfelfújt amit Anya készített. Mindenből enni kellett.
Ma pedig meglátogattak bennünket Hencsiék! Végre láttam a kis Antit!!! Nagyon cukor baba. Hihetetlen, hogy már ő is 8 hónapos. A gyerekek jól elvoltak, és végre tudunk kicsit beszélgetni külön mi lányok és a fiúk is. Szuper délelőtt volt. Mai fejemmel azt mondom, már nem kezdenék neki az ÁF-nek ha választhatnék, de akkor nem ismertem volna meg Henit és Nikit, és bizony nélkülünk nagy hiány lenne az életemben! Tehát ebben is igaza volt Králl tanárnőnek a gimiben, hogy minden mindennel összefügg :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése