2010. augusztus 23., hétfő

A varázslótanonc / The sorcerer's apprentice


Ha valaki kicsit ismer, nos az tudja, hogy imádom a mágusokat, főképp egyet, de az egy másik történet. Épp ezért érthető kíváncsian vártam ezt a filmet is. Sajnos anyagi okokból nem volt alkalmam moziban megtekinteni ezt a remeket, de itthon is jó volt. A kritikák előbb érkeztek meg hozzám, minthogy a filmet láttam volna ezért nem is vártam túl sokat Cage új filmjétől. De meg kell mondjam én kellemesen csalódtam. A látvány megvolt, a hangulat egy az egyben a Nemzet aranyáé. Nicolas bácsi hosszú hajjal nyami :D és persze az elengedhetetlen OST, amit nem más, mint a Mester: Travor Rabin alkotott. Nagyon bejött mikor Dukas: A kis bűvészinas témája is felcsendült az ominózus takarítós jelenet közben. Egyszóval én merem ajánlani mindenkinek, aki csak szórakozni szeretne egy kicsit.
Íme egy kis ízelítő a zenéből:


...
If someone knows me... just a little, then he/she knows that I LOVE wizards, magicians, sorcerers what ever they are, especially one, but that is another story. That is why I was really excited about this movie. And because it is Nicolas Cage's... and his hair is long wow :D I really loved the soundtrack from the Master Travor Rabin.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése