2010. augusztus 26., csütörtök

Házikó!

Ma volt életünk első szülői értekezlete, amire mint Szülők mentünk el. Nagyon jó és egyben ijesztő érzés volt. Persze már sokat merengtem ezen, nap mint nap megyünk el a bölcsi előtt, de ... atya ég, jövő héttől már komolyan, tényleg oda fog járni.
Lezárul az első időszak, amikor még csak MI vagyunk együtt. Sosem hittem, hogy egy hivatalos szülői értekezlet - ahol arról beszélnek, hogy mit kell vinni, mennyibe fog kerülni, stb. - lehet megindító??? De igen lehet. Amikor a gondozónő azt mondta, gratulál nekünk, ehhez a döntéshez, és igenis fontos dolog, hogy a gyermek elkezdjen szocializálódni, és kiderült, hogy a kisfiam jele a HÁZIKÓ lesz?!?! Hazaérve egész más szemmel néztem Rá, az én nagy fiamra :)))))) Mindig utálom, ha az anyukák a játszótéren T/1 személyben beszélnek, hogy bekakiltunk, beszélünk, hintázunk... De most az egyszer: BÖLCSISEK LETTÜNK!!!
És, igen én rajzoltam :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése