2010. augusztus 1., vasárnap

Csalódás

Amit az ember lánya nagyon vár, az sosem olyan, mint képzeletünkben. Nem, nem most nem valami eszméletlen perverz dologra gondolok, csak arra, hogy ismét volt egy fájdalmas mozi élményünk. Minden tiszteletem M. Night Shyamalan a Hatodik érzék k..va jó volt, nekem még a Lány a vízben is tetszett. Nem az a tipikus mozisiker volt, de azért megnéztem. Az utolsó léghajlító... már a cím is fáj, egy kalap semmi sem volt. Szó szerint igaz, amit látok látvány, amit hallok halvány. James Newton Howard is gyártott már ennél jobbat, egy érezhető egyedi dallamot nem találtam az egész film alatt. Az Avatar The Last Airbander sorozatot a rendező szerintem csak maximum képregényben olvasta, vagy maximum végigtekerte, hogy kb. miről is szól. Sem mondanivalóban, sem eszmeiségben, sem történetben nincs köze az eredetihez. Tudom én, hogy nem lehet visszaadni 90 percben egy sorozatot, de aaaaaa :((((( Miért van az, hogy rászánják a pénzt, időt, színészt, még jó ost zeneszerzőt is kerítenek, és elkúrják, de kegyetlenül. Nem tudom az, aki nem ismeri mit ért az egészből, lát-e valami ívet a történetvezetésben, sajnos én ezt nem találtam meg. Fájdalom és keserű szájíz voltak társaim kifelé a teremből. Ezúton is hála az én szarkasztikus mágusomnak, aki elkísért, és megállta, hogy addig ne szidja a filmet, amíg nem árultam el neki, hogy engem sem nyűgözött le. Tisztelem a kitartását :D
Hol vannak a régi jó filmek????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése