2010. augusztus 15., vasárnap

Szigetelés miegymás

Ki, hogyan éli meg a Sziget beindulását. Mi úgy, hogy esténként dübörög a zene, a HÉV tele van külföldiekkel, és a szokásosnál többször léphetsz egy kiadós hányásba. De ezen a mai szép új világban már nem is akadunk fenn.
Szerencsére a gyerekbetegségek amilyen gyorsan jönnek, olyan sebességgel múlnak is. Így kihasználhattuk, hogy a nagymama szabadságon van, és bemerészkedünk a belvárosba egy kiadós sétára, útba ejtve Nagy palacsintázóját is.
Illetve Anthyval kart-karba öltve (na azért nem ilyen nyálasan) de elmentünk egy esti sétára is a Normafához (hogy ott milyen sötét van..., pedig ha már én nem látok ott, akkor ki?) Hazafelé megúsztunk egy kiadós zuhét, viszont a HÉV-en kaptunk egy kedves utazótársat. A srác szó szerint vidámra itta magát. Először is kimondhatatlanul (részegen) örült neki, hogy még jár a HÉV és ő haza tud menni, aztán dühöngött, hogy őt (részegen) nem engedték be bulizni a Szigetre, ezután (totál részegen) odament egy épp akkor felszálló kis csajhoz, hogy "megnézi milyen vizes a lány haja. A flört nem épp jól sült el, szegény lány a következő megállónál söpört le a kocsiból. Visszatért hozzánk ifjú barátunk és nagy boci szemekkel megkérdezte "most mér, ijesztő vagyok???". Őszintén erre mit lehet mondani... Ha egyedül utaztam volna vele a kocsiban lehet én is pislogtam volna mint az a bizonyos hal a szatyorban. A lényeg, hogy Csillaghegyig szórakoztatott bennünket :D Remélem épségben hazaért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése