2010. július 28., szerda

Ladies night :)

Néha kell egy olyan este, mikor összefutsz egy barátnővel és csak csevegtek, és minden szép és jó, és van, akinek minden pink és csillám, és van akinek minden fekete bordó. No ilyen estém volt ma. Találkoztam Orsival, aki szatyrokkal felpakolva érkezett meg a bevásárló körútjáról. Mondanom sem kell szép munkát végzett. Szerintem az árkádban max. a nyitva tábla maradt ott. Jó volt látni, hogy fel van dobva új szerzeményei között, melyeket ott a helyszínen (meki) meg is mutogatott, a jelen lévő pasi nagy bánatára nem ruhapróbával egybekötve. Szeretek együtt örülni a barátaimmal, és egyetértettem abban, hogy a diploma kézhezvétele igenis okot ad egy ilyen eredelahajam bevásárláshoz.
Egy kiadós fagyi+sultkrumpli betolása után (ezt neked Norbi :P) felmentünk Orsiékhoz és mintha visszatérünk volna a gimiben. Szemöldökszedegetés, sminkválogatás, parfümszaglászás, divatbemutató. Nem tudom miért, de hihetetlenül jól éreztem magam, hirtelen megint lánynak és nem nőnek és anyának éreztem magam. Szerintem ilyent kúra szerűen mindenkinek tartania kéne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése