2010. július 24., szombat

...

Lustulok vagy mi a szösz. Már megint eltelt egy hét, de micsoda hét. A meleg rekordokat döntött, az emberek meg lassan hőgutát kapnak. És természetesen a gyerek kedvenc játszótere mikor írja ki, hogy egy hét szünet, naná, hogy most, DE szerencsére megnyílt egy vadi új is, itt közvetlenül a házunk mellett. Azóta azt nyúzzuk :D
Igyekszem summázni a mostanság történteket:
Kedden meglátogattuk Jucust, szerencsére Beni ebéd után el is szenderedett kicsit, így megejthettünk némi női csevejt. Majd onnan egyenest a Ferenciek tere felé vettük az irányt, ahol is Orsival találkoztunk egy bizonyos ajándék ügyében (na vajon kinek lesz mostanság szülinapja :D:D) Itt zárójelen kívül tennék saját magamnak egy hatalmas szemrehányást, amit már kivitelezni sem lesz egyszerű, de hát ha már csináljuk, csináljuk rendesen: szóval hülye vagyok/voltam és leszek, de eddig legalább a legjobb barátaim szülinapjáról nem felejtkeztem el, és most elgurult a kavington, és nem köszöntöttem fel Zsuzsit :((((((
Szerdán jött Iza barátném a fiaival, egy élmény volt! Levittük a gyerekeket játszóterezni, és közben beszélgettünk egy sort. Nem árt tájékozódni hova megy vissza dolgozni az emberlánya. Kicsit félek ettől a sok változástól, de nincs mit tenni ellene. A régi felállás hiányozni fog mindenesetre, és Izával sem leszünk már egy emeleten. De ki tudja mit hoz a jövő.
Pénteken délután anyuval és Benivel kimentünk strandra pancsolni egyet. Szuper volt az idő, és ezt mindenki más is észrevette. A törölközők egymást érték, de megérte, mert jól szórakoztunk. Anthy később kijött manóért, és anyuval még kint maradtunk zárásig. Kész felüdülés volt.
A szombat is gyorsan eltelt, délelőtt cora+piac+takarítás, délután Zsuzsi jött látogatóba, és igyekeztem kiengeszteli azzal, hogy tiramisut készítettem neki, ami az egyik kedvence :D Remélem nem haragszik rám.
A nap végén még elmentem futni és 100 méter híjján majdnem végignyomtam!!!! Úgyhogy ma kapok magamtól szerényen ajándékba egy nagy YESSSST!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése