2010. július 14., szerda

Gyopárosfürdő

Eljött a szerda hajnal, és mi szokásunkhoz híven ELALUDTUNK!!! Ezért kénytelenek voltunk egy későbbi vonatot kinézni. Sajnos az időjárás felelőssel megint nem feküdt le egyikünk sem, ergo szakadt az eső.
A Keletibe kiérve került egy kis öröm az ürömbe, azazhogy a jegyért minden hónap első szerdáján nem kell fizetni. Talán életemben először éreztem némi szimpátiát a MÁV iránt.
Röpke pár óra vonatozás és megérkeztünk Gyopárosra, még mindig szép, bár sokat levont a vonzerőből, hogy mint már említettem, szakadt az eső. Elmentünk megkerestük a szállást. Egész aranyos kis panziót fogtunk ki, két pici hiányossága volt csupán. Az egyik, hogy a térképen jól bejelölt rövid út a szállótól a fürdőig le volt zárva, és a fürdő részét képezi, a másik pedig, hogy a szobánk kb 5 méterre volt a közös helyiségtől, és étkezőtől, de sebaj, mindent megoldottunk ;)
Arra a napra már nem mentünk be a fürdőbe, mert az 5 utána kedvezményes ár, csak a parkfürdőre vonatkozott, ahhoz viszont túl hűvös volt az idő. Kicsit átfázva és pokoli éhesen betértünk az Aranypatkó Csárdába, amiről személy szerint csak jókat mondhatok. A kiszolgálás gyors és kedves, az adagok hatalmasak, és itt tényleg komolyan kell ezt érteni, és még isteni is. Egyszóval bármikor ajánlani merem bárkinek ezt a helyet.
Hazaérve ágyba zuhantunk, majd én még megnéztem a spanyol-német meccset, furi pár vagyunk mi én nézem a meccset, Anthy meg alszik :)
A következő nap kisütött a Nap, tehát irány a strand, méghozzá dőzsöljünk alapon az élményfürdős jegyet választottuk, és ismét nem csalódtunk. 2006-ban már voltunk egyszer itt, és akkor is azt állapítottuk meg, hogy ez a hely nagyon szuper. Ami feltűnő, hogy nincsenek sokan. Bizonyára nagyobb a tömeg hétvégén, de azért július közepe igazán főszezonnak minősül és mégis. A medencékben alig voltak, mindig volt bőven hely, nincs az a nyomorgás sehol. Minden wc tiszta, még délután zárás előtt is, a éttermekben az étel finom és bőséges, és az árakkal sincsenek úgy elszállva. Egész nap kint voltunk, ennek megfelelően jól leégve tértünk haza a szállásra. Mozdulni is alig bírtunk, dehát aki a napon hős, az viselje a következményeket.
Legnagyobb örömömre úgy döntöttünk, hogy nem jövünk haza pénteken, hanem ott maradunk még egy napot, és onnan egyenesen megyünk Beniért Szántóra. Határtalanul boldog voltam!!!
Pénteken délelőtt bementünk Orosházára körülnézni hol az a bizonyos buszmegálló, ahonnan majd szombat reggel indul a busz. Ez a vidék azonban elsősorban a biciklisek és autósok világa, mert gyalogolni ebben a hőségben elképesztően nehéz. Délután ismét fürdőztünk, de most már megelégedtünk a parkfürdővel, hiszen az ott található 5 medence is bőven elég lehetőséget ad a pancsolni vágyóknak, és mi már inkább csak óvatosan mártóztunk, ápolva az égési sérüléseket. Ez a nap is gyorsan elment. Fantasztikusan éreztem magam, igazi feltöltődés volt. Nagyon hiányzott a picur, de bevallom tényleg igaz, hogy szükségünk volt erre. Szerencsére csupa jó hírt kaptunk, miszerint pöttöm jól érzi magát, nem is hiányzunk neki :)
A szombati nap gyakorlatilag végig utazással telt. Este még elmentünk rokont látogatni és megfuttatni a gyerkőcöt (nagyon jó újra vele lenni). Vasárnap ismét utazás, és végre újra itthon. Anyu kijött elénk a pályaudvarra, ami nagyon nagy segítség volt. Kihasználva a lehetőséget gyorsan bevásároltunk, majd a fiúkat hazavittük, és én még átmentem palotára, hogy megnézzem A VB DÖNTŐT!!!! Sajnos pont a lényegről maradtam le, mert el kellett indulni haza, hogy még az utolsó buszt elérjem. Fájdalom, de hát ott volt nekik az első 120 perc, miért nem lehetett azalatt berúgni azt a vacak gólt.
Hétfőn Orsi barátnőmmel egy orbitálisat strandoltunk a Dagályon, szuper idő, szuper kaja, és társaság! Szerencsére Beni nagyon jól bírta :D hála neki érte!