2010. július 6., kedd

Csajos nap

A mai nap a nőies felem ápolásáról szólt, de szó szerint. 1-re bejelentkeztem kozmetikushoz VÉGRE! Kaptam is egy kiadós arckezelést (áldás érte Áginak, aki egy tündér). Ezután némi make-up-al felvértezve elmentem vásárolni az Ázsia Olcó-jóminőszég Centerbe. Gyakorlatilag sikerrel jártam, némi önbizalom beáldozása árán. Imádom, mikor belépek és közlik velem vigyorogva, hogy ninc méret... :hate :vengeanceismine De úgy látszik a fentiek (akárkik is vannak fent) ránk mosolyogtak és végül mindent kaptam, amit kerestem. Anyum kiválóan tud alkudni :D
Este hazaérve - a vihar előtt kb. 2 perccel - összepakoltuk a csomagot holnapra és vacsira nyomtunk egy nagy tányér tejbepapit, mint a Nagyok. Ma nem hívtuk Benit, ettől nyüszizek is rendesen, mert nagyon hiányzik! Anyósomék küldtek képeket róla, hogy milyen aranyosan játszik a kertben, mondanom sem kell elbőgtem magam... De nagyon örülök, hogy ilyen jól elvan, és elmondani sem tudom mennyire várom a holnapot! Remélem jó időnk lesz :)
Ez a dal szóljon most Nekünk :), mert Anthy mellett "I'm home again"!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése