2015. február 22., vasárnap

:(



2003. november 8.

Ím, eltelt már három év
De a seb még mindig ég
Száz meg száz könny hullt
Valahol tán remény gyúlt.

Eljön mindig ez a nap az évben
Mikor gyertyát gyújtunk a sötétben
S emlékszünk rád,
Ki tett sok csodát.

Járom utam, mit az élet szánt nekem
Elbotlom százszor, ugye itt vagy velem?
Fekszem a porban, de fel kell kelni
Nem maradhatok itt, tovább kell menni.

Tanultam tőled sokat, de mégsem eleget
Nem tudom, hogy űzzem el a sötét felleget.
Gyermekként vigyáztál rám, vezetted lépteim
Most egyedül vagyok, nincs, ki fékezze vétkeim.

Hallom még utolsó sóhajod,
Nélküled sebzett madár vagyok.
Ki a jó, és ki az álnok?
Kik ellenségek, kik barátok?

Megyek egy úton, de jó irányba?
Nincs válasz a sok talányra.
Mesélték nekem száz mesét,
S én nem értem a lényegét?!

Megmaradni olyannak, amilyen vagyok
Nem elfelejteni, hogy még is ki vagyok.
Alkalmazkodni másokhoz
Az emberekhez, a világhoz…


Hosszú az élet, feladat vár még
Bonyodalmas ez a Végjáték.
Melyik a jó oldal, hova kell állni?
Melyik döntéssel fogok nagyot hibázni?

Te tudod a választ. Segíts, kérlek!
Leljem meg az Ösvényt, s hazaérjek.
Talán majd egyszer én is bölcsebb leszek,
S lesz egy lányom, ki én vezethetek.


Budapest, 2003. október 31.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése