2015. február 4., szerda

Extreme make up part 2.

Most egy kicsit más jellegű sminkkel próbákoztam, még mindig gondban vagyok azzal, hogy milyen eszközzel érdemes inkább dolgozni, ez most jelentem egy szemcerka volt. A mintát előzőleg végigogondoltam, meg rajzoltam is egy hasonlót, de sajnos nem sikerült olyan aprólékosra. Az alapozáshoz a bőrömnél némileg világosabb színű, krém állagú alapozót használtam, nagyon kedvelem ezeket, mert jól szétoszlathatóak a bőrön. A szememet fekete tússal és szemceruzával húztam ki. A magam részéről a főbb vonalakat igyekeztem szimmetrikusan rajzolni, a többi elég volt, ha nagyjából hasonlít. A számon pedig élénk színű csillámos szájfény van, amit személy szerint sosem viselnék, de kaptam egyszer, és gondoltam próba szerencse... A képen szerintem jobban mutat, mint egy matt, amiket amúgy preferálok. A homlokomon és az államon lévő nagyobb mintákkal nem vagyok kibékülve, azokat még nagyon kell gyakrolni, de remélem idővel jobb lesz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése