2015. február 28., szombat

Idei könyvek

Tavalyról volt két elmaradásom. Belefogtam a Gyűrűk urába, és ebből a Gyűrű szövetségén hamar túl is jutottam, ám a Két torony most kicsit jobban megfeküdte a gyomrom, mint gondoltam. De a végére értem, Frodó és a gyűrű szépen halad Mordor felé. Amúgy nem hittem, de azok a leírások a Holtlápról, és az azt követő utazásról, hátborzongatóan jó volt :) 

A másik befejezésre váró olvasmány Robert Forestertől (Erdész Róbert) A csapda c. trilógia első kötete. Ezt még a férjemmel kezdtük közösen, azonban az élet mindig úgy hozta, hogy alig-alig haladtunk, viszont miután kivégeztem a tornyokat, úgy döntöttem, hogy egyedül folytatom az utazást. Nagyon izgalmas könyv, ajánlom mindenkinek, de ha lehet egy javaslatom, ne esti olvasmánynak vegyék elő, mert úgy felpörgeti az adrenalit, hogy utána én mindig csak pislogtam a sötétben. 

A harmadik könyvet a férjemtől kaptam ajándékba. Az emlékek őre történet folytatása, lezáró kötete, sajnos a 2. részt még nem leltem meg. Az első részt érzem a legjobbnak, de ez szorosan a nyomában van, különösen azért értékeltem, és néha könnyeztem meg, mert egy anyáról szól, akitől elveszik a gyermekét, és hogy mi mindent meg tesz érte, hogy újra vele lehessen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése