2012. december 27., csütörtök

13. A Mars hercegnője, avagy olvasni pedig jó

Néhány hónappal ezelőtt volt szerencsém megnézni a John Carter című filmet, ami nagyon tetszett. Férjem állította, hogy ő a sorozat több részét is olvasta, és mind nagyon jó. Ennek ellenére többszöri nekifutásra sikerült csak nekikezdenem a mindössze 250 oldalas szösszenetnek. Még az első ötven oldal átrágása után is nyávogtam, hogy ez nem az én világom, de aztán a végére egészen belejöttem én is, az író is, és végül is győzelmet arattam. Ha valaki az első néhány fejezet utána kérdezett volna meg szilárdan állítottam, hogy nem fogok több Burroughs könyvet a kezembe venni, de így a végén azt kell mondjam, ez nem olyan biztos. De minden esetre, most kicsit pihentetem a témát. 
Az élet fintora, hogy újranézve a filmet... nem is olyan jó az, persze látványos, de a könyvhöz semmi köze. 
Valószínűleg a Hobbittal is ez a helyzet, azt még nem volt szerencsém olvasni, hiába vár a könyvespolcon... Talán majd jövőre. 
Karácsonynak és a bookline-nak hála kaptam 5 új ropogós könyvecskét, amiből az elsőnek már neki is estem, tartok tőle, az még lehet, hogy idén meglesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése