2012. december 2., vasárnap

Non est ad astra mollis e terris via / Nem sima az út a földtől a csillagokig

Pénteken átestem úgymond a beavatási szertartáson: részt vettem a Devil's Day nevű csudajó rendezvényen, ahol volt szerencsém táncolni a lányokkal. Szerencsére nem izgultam annyira, az este egész gyorsan telt, bár cammogósan indult. Aztán egyszerre ott állok fent, és hajrá nyomni kell. Majd, ha készül belőle valami vágott verzió, akkor megosztom azt is a nagyérdeművel, de addig csak azt a számot, amire improvizáltunk. Sajnos a végén volt egy kisebb összetűzésem a lépcsővel, amit a lépcső nyert, én meg majdnem hasra estem, de ez van, majd legközelebb meg is csinálom. Mindent összevetve klassz este volt, jól éreztem magam, még sosem öltöztem goth-anime lánynak, hát ez a nap is eljött (nem röhög!). Anthym is eljött, és végre táncolhattam neki, szerencsére a füstgép ebben segített, nem láttam a nem létező tömeget. 
Megismertem a csapat egy új tagját, aki ajánlott nekem egy együttest, akik feldolgozták a Hattyúk tavát, majd ezt is mellékelem, ha más nem használja fel, lehet erre fogok táncolni a versenyen. 
De akkor szépen sorjában először a táncolt zenék, majd a feldolgozás. 



Hihetetlen itt a december, elkészítettem életem első adventi naptárát, ami eddig nagyon tetszik a kicsiknek, naná, tele van csokival :)
Illetve tegnap végre volt alkalmam a családdal ellátogatni a Vasúttörténeti Parkba egy Mikulás előadásra, nagyon jó volt, ezt tényleg kár lett volna kihagyni. No mára ennyi, majd folyt köv. hiszen közeleg a karácsony, a pánikszerű vásárlási kényszer, sírás-rívás fogak csikorgatása stb stb. 


1 megjegyzés: