2016. július 5., kedd

Nyár van!!

Szentséges Krumplistészta!! Szembesültem azzal, hogy január, igen, január óta nem írtam egy sort sem.... Az, hogy az olvasmányaimmal el vagyok maradva, az egy dolog, gyakorlatilag abból fakad, hogy bűntudatom van, mert ha olvasok, az jut eszembe, hogy a nagy okj-s vizsgára is tanulhatnék és miért nem azt csinálom... így inkább nem olvasok, azaz csak kicsit. Ennek az lett a szomorú következménye, hogy kb három könyv hever az ágyam mellett, amikhez néha-néha odajutok, de amúgy semmi ... és hiányzik. 
A masszázs, igen ó igen, erről van mit mesélni. Sok helyen jártam, sok helyet megnéztem, és több helyen is dolgoztam. De erről majd egy önálló cikkben szeretnék írni. 
Ami a legfontosabb számomra a tapasztalatok mellett, hogy lettek új barátok, akiknek nagyon örülök, és hálás vagyok az életnek, hogy összehozott velük! 
A suli továbbra is dübörög, már voltam egy-két kórházi gyakorlaton is... hm hm. Majd erről is bővebben. 

Család: Benikém elvégezte az első osztályt, csodálatos eredménnyel, nagyon nagyon büszke vagyok rá! Fannim pedig már nagycsoportos lesz!! Nagyon megy az idő. Róluk is szeretnék majd írni. 

A hastáncot most parkolópályára kellett tenni, amit nagyon sajnálok, de nem volt más megoldás. Most "csak" edzés van, de az szuper, nagyon köszi Ket! 

És akkor még kellene sok-sok téma, filmek, zenék és még sok más... igyekszem behozni a lemaradást! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése