2012. július 6., péntek

Egy kis hangulat

Mert már szóvá lett téve, hogy rég írtam :) Ennek sok oka van, többek közt, hogy a jó lelkiállapot mindig kevés íráshoz vezet, és mostanában kimondottan jó minden.
Nincs itthon a pici fiam, nagyon hiányzik, most minden szeretetemet a lányra borítom, szerintem már elege van belőlem, lehet jövő héten engem küldenek el valahova, hogy ő kipihenje magát.
Persze pörögnek az események, rengeteg az elintéznivaló, és úgy néz ki semminek sincs sosem vége. Bármennyire is elhatározzuk, hogy ha nem lesz itthon legalább az egyik gyerek, igyekszünk kicsit pihenni is, de sosem sikerült...
Persze lassan egy hete perzselő meleg van, és mi itthon ülünk, de majd holnap :) irány a Római, reméljük össze is jön.
Végre lett új szemüvegem, nem valami gagyi, végre valami használható. Remélem sokáig élvezhetem a társaságát :) Aztán ki tudja, ha beválik elmegyek és veszek még egyet, legyen tartalék, mert az ugye az én esetemben sosem árt.

És, csak, hogy minden fontos eseménynek legyen nyoma, csak röviden annyit, hogy: szeretjük a nagy tévéket!

2 megjegyzés:

  1. Csak enyhe bűntudatom van - hisz egyikőtöknek sincs rendes tv-je. Tudom, ma nem divat tv-t nézni, de nálam ez más.
    És örülök, hogy az életetek része lehetek, s a szeretetekből nekem is jut! Köszönöm! Puszi>3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne legyen már bűntudatod! Nincs miért! Ha másért nem is, azért, mert a tv-s bulik mindig nálad lesznek :P

      Törlés