2012. február 4., szombat

Idei első kettő

Az első könyv, valójában félig első, hiszen még tavaly kezdtem el olvasni: Gerald Durell: Családom és egyéb állatfajták / My family and the other animals. Gyerekkoromban olvastam, olvastuk szüleimmel ezt a könyvet, s akkor lenyűgözött. Most is nagyon hangulatosnak találtam a leírásokat, de valahogy mégsem tudtam teljesen azonosulni vele. Idegesített a család, valahogy még azon is felhúztam magam, hogy ez az angol család tulajdonképpen nem tudja mit tegyen a fene jó dolgában... bizony irigy vagyok :D
Ettől még nagyon örülök, hogy rászántam magam, és nem is bántam meg. De azt hiszem egyenlőre ennyi elég lesz Durell-ből.


A második könyv, amit volt szerencsém elolvasni Michael Crichton: A gyilkos nap / Rising sun. Ez utóbbinál éreztem, hogy gyenge kezdés után... váratlanul nagyon jó lett! Minden szónak, mozdulatnak volt értelme a könyvben. Imádtam! Azért tegnap gyorsan elkezdtük megnézni a filmet, de mint általában a feléig jutottunk :) így filmélmény részéből majd a következő posztban írok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése