2012. március 16., péntek

Harmadik :love4

Évek óta vadásztam ezt a könyvet, másfél éve már odáig fajult a dolog, hogy elkezdtem ebookként angolul olvasni, de puding voltam és nem fejeztem..., ami talán hiba volt, mert a magyar fordítás sajnos tele van hibákkal (nyomdaiakkal, és félrefordításokkal), és most derült ki számomra, hogy egész jól fordítottam saját magamnak, így lehet, hogy a többi könyv beszerzésével nem is kéne fáradozni, legalábbis nem ékes magyar nyelven.
Természetesen a történet nem hagyott hidegen, minden lapot külön élmény volt olvasni, ahhoz képest milyen gyorsan ki tudtam volna végezni ízlelgettem, mint valami jó bort.
Igen, igen tudom, hogy itt nem Tolkien művéről van szó, hogy nincs olyan irodalmi súlya ennek a kötetnek, de mégis ez világ mindig magával ragad, bármilyen rémisztő is néha.
Ahogy ez a karakter is :) Habár egyet kell értenem műértő férjemmel, aki megjegyezte, hogy elvesztik a karakterek a misztikumukat azáltal, hogy életük minden pillanatára fény derül. Elveszik az a balladai homály, az a kiismerhetetlenség.
Azért a következő kötetnek nem most azonnal fogok nekidőlni, habár édesanyám jóvoltából már megszereztem. De a jóból is megárt a sokk! Úgyhogy Krynn világát kicsit száműztem, hadd hiányozzon, és nekifogtam újra Verne: Sándor Mátyásának.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése