2011. szeptember 16., péntek

What you give is what you get/ Amit adsz, azt kapod vissza

Jó dolog vágyni valamire, főképp, ha tudod, egyszer talán bekövetkezhet. Efféleképp jó várni egy ajándékra, élményre, napra stb. Nos én így vágytam erre az ékszerre, és immár megvan, itt van. A véletlen/sors ki minek hívja, hogy rátaláltam Lilienre, és alkotásaira. De az élet úgy hozta, hogy nem csak ő szerzett nekem örömet, hanem én is neki, egy aprósággal, amire nem is gondoltam. Ilyenkor döbbenek csak rá, hogy néhány jó szó mennyit jelent a szürke hétköznapokban.

http://liliendesign.blog.hu/2011/09/16/homokora_rendelesre

...egyébként a láncot elrakattam a férjemmel, és megkértem majd csak karácsonykor adja oda :)

és ha már ez lett a cím, akkor íme egy dal, aminek valóban ez a címe és nagyon jó kis muzsika, fogja mindenki szeretettel:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése