2011. június 12., vasárnap

Itthon!!

Nos, egyesek szerint már olyan rég nem írtam, hogy a végén elfelejtem a részleteket :) Azt hiszem vannak események, amiket talán sosem felejtünk el, és halálunk után is valahol a kozmikus tér közepén fognak lebegni ezek a gondolatfoszlányok, emlékek.
Akkor azért röviden, május 30-án 12 órakor megszületett kislányom 3600 grammal és 53 centivel. Ismét csak bebizonyosodott számomra, hogy kiváló orvost választottam, aki szakmailag mindent megtett értem, ezúton is köszönet neki!
Mindössze 4 nap kórház után hazajöhettünk, aminek most is nagyon örülök. A baba csodás, kedves és szép, csak épp éjjeli bagoly mint a testvére volt. Remélem erről hamarosan leszokunk és mindenki alhat éjjelenként, de legalábbis 3 összefüggő órát.
Hozzátenném, miközben e sorokat írom, a kislányom itt ül az ölemben, itt hajlandó aludni, az ágyban nem...
Szerencsére a fiam nagyon jól, és aranyosan viszonyul a hugihoz. Bevallom nagyon féltem az ő találkozásuktól és minden erőmmel azon leszek, hogy köztük zavartalan, jó viszony alakuljon ki. Persze a kisebb viták elkerülhetetlenek, de fontosnak tartom, hogy a tesók legyenek jóban, és abban egészen biztos vagyok, hogy ebben a kérdésben rengeteg múlik a szülőkön.
Habár tudom, hogy utálná ezt olvasni (valószínűleg sosem fogja), de szeretném megköszönni a férjemnek is mindazt, amit a baba születése előtt és óta tesz értem. Hogy hagy aludni, felkel a másikhoz, elviseli a hisztirohamokat stb.

Filmélményben sem szűkölködünk, hiszen szoptatás alatt, illetve éjszakánként az ember lányának van ideje nézelődni.
Nos megnéztem a Serendipity c. romantikus filmet, ami naaagyon aranyos, illetve a Gorilla bácsit, amit ki is hagyhattam volna.

Ó, igen és megvan a következő könyv, elolvastam ÚJRA a Harry Potter és a bölcsek köve c. kötetet. Nem tudom ez igazából beleszámít e a listába, de hát a Távoli tűz is ismert volt már.

Végül egy kis éji zene a Serendipity-ből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése